Ως χρωμοΣώματα, επανακαθορίζουμε την ταυτότητά μας και θέτουμε τα δικά μας μέτρα για το ποιοι είμαστε και τι μας αρέσει.

Ψάχνουμε το δικό μας χρώμα σε έναν κόσμο που επιμένει να δείχνει γκρίζος..

[Ποιοι είμαστε] [Τι θέλουμε, τι δε θέλουμε, θέλουμε;] [Γιατί;] [Πώς;]

4 Απρ 2007

σχολεία ρατσισμού


Το σχολείο από μικρός το ταύτιζα με την ανελευθερία , ήμουν υποχρεωμένος να πάω , να παρακολουθώ , να είμαι καλός μαθητής . Επίσης ήμουν υποχρεωμένος να μην διαφέρω αλλιώς με κορόιδευαν . Πήγα σε σχολείο στην επαρχία . Δεν έχω μόνο άσχημες αναμνήσεις , αντιθέτως και φίλους έκανα και ωραία σε γενικές γραμμές τα πέρασα , ή μάλλον ψιλοβαρετά αλλα δεν είναι αυτό το θέμα μας . Λένε πως το σχολείο είναι μικρογραφία της κοινωνίας . Στο σχολείο μου λοιπόν ήταν ολοφάνερος και ο ρατσιμός της κοινωνίας , προς τις αδερφές , τους λίγους αλβανούς που είχαμε κι οποιονδήποτε ήταν κάπως αλλιώς τεσπα . Στο δημοτικό ειδικά τα πράγματα ήταν πιο άμεσα . Έτρωγα κράξιμο γιατι έκανα παρέα με τα κορίτσια και μου το έλεγαν κατάμουτρα . Με πείραζε πάρα πολύ . Άρχισα κι εγω λοιπόν να κάνω παρέα με τα αγόρια και καλή παρέα μάλιστα , αρκεί να μη με έκραζαν . Στην έκτη δημοτικού συμμετείχα κι εγω σε κράξιμο -κι άγριο απ’όσο θυμάμαι- για κάποιο παιδάκι , θυμάμαι που η δασκάλα μας φώναξε και μας μίλησε . Δε θυμάμαι πολλά , κάτι ότι θα βγάλουμε τρίχες στα γεννητικά όργανα μόνο , αυτό συγκράτησα . Τότε δεν ήξερα ότι μ’άρεσαν τα αγοράκια ή κι αν το ένιωθα δεν ήθελα να ξέρω .
Στο γυμνάσιο άρχισα να το ψιλοκαταλαβαίνω και τότε ήρθαν κι οι ενοχές . Ήξερα πως έπρεπε να καταπιέσω την επιθυμία . Έκανα κάτι χαζοσχέσεις με κοριτσάκια και πειραζόμουνα πολύ όταν μου πέταγαν σπόντες ότι είμαι αδερφή . Θυμάμαι ότι προσπαθούσα πολύ εκείνη την περίοδο να μη δείχνω αδερφή , αγχωνόμουνα . Στο σχολείο οι αδερφές ήταν κάτι πολύ θυληπρεπή αγόρια , αποκλεισμένα από παρέες , που αν ήθελες να θεωρήσε στρέιτ έπρεπε κι εσύ να τα κοροιδεύεις . Δεν ήταν εύκολο για μένα αλλά δεν το πολυσκεφτόμουνα , προσπαθούσα τουλάχιστον . Στο μυαλό μου εκείνη την εποχή ήταν πως ότι κι αν έχω μέσα μου , θα το καταπιέσω , τελεία και παύλα .
Η σεξουαλική αφύπνιση βέβαια στα μέσα του γυμνασίου και στο λύκειο δεν μου άφηνε και πολλά περιθώρια . Άρχισα να βλέπω gay τσόντες και να συνειδητοποιώ για τα καλά πως δεν είμαι όπως οι άλλοι .
Η επιθυμία μου δεν ήταν «κανονική» όπως φρόντιζαν να μου υπενθυμίζουν στο σχολείο(κάτι μικροαστοί που μου καναν «μάθημα») όταν η συζήτηση έπεφτε σε τέτοια θέματα . Έχω ακούσει τα ανήκουστα τόσα χρόνια στο σχολείο από τους αμόρφωτους στην μεγάλη πλειονότητά τους καθηγητές μου . Και ευτυχώς βγήκα ζωντανός και χωρίς μεγάλα κόμπλεξ για τη σεξουαλικότητά μου . Αυτό βέβαια γιατί είχα την τύχη να έχω ιντερνετ και πρόσβαση σε πληροφορίες και ιδέες πιο ανοιχτές από την χοντροκεφάλα της κακογαμημένης θεολόγου μου. Στα σχολείο όπου μέχρι πέρσι φοιτούσα η μόνη πηγή πληροφόρησης για θέματα σεξουαλικότητας και άλλα αμφιλεγόμενα ζητήματα όπως οι εκτρώσεις και η ευθανασία είναι οι θεολόγοι . Σε ηλικία 17και 18 χρονών είμασταν υποχρεωμένοι να διδασκόμαστε «χριστιανική ηθική». Σ’αυτό το σχολείο η επιθυμία μου δεν είχε θέση , η ίδια μου η ύπαρξη δεν είχε θέση. Σ’αυτό το σχολείο καταπιεζόμουνα . Η ελληνική πολιτεία επίσημα είναι από τη νομοθεσία της υποχρεωμένη να καταπολεμά τις διακρίσεις παντός είδους . Και αυτές για το σεξουαλικό προσανατολισμό φυσικά . Αντ’αυτού τις καλλιεργεί . Υποτίθεται πως το σχολείο είναι το μέλλον μιας κοινωνίας .Στο σχολείο η ομοφοβία ζει και βασιλεύει . Λέτε και στο μέλλον μας ;

6 σχόλια:

Κώστας είπε...

Ωραίο κείμενο.

Εγώ που δεν είχα ίντερνετ μέχρι την τρίτη Λυκείου (άλλες εποχές), άργησα πολύ περισσότερο να συνειδητοποιήσω τι είμαι. Όσο για τα κόμπλεξ, πιστεύω ότι με τον καιρό βελτιώνομαι διαρκώς.

UnKnownX είπε...

Ομοφυλόφιλε!!

Αντώνης είπε...

ευχαριστώ και καλωσήρθες
το internet παίζει μεγάλο ρόλο σίγουρα για να εξελιχθείς γενικότερα απο την άποψη ότι μπορείς να βρείς πληροφορίες για οτιδήποτε σ'ενδιαφέρει...

Αντρέα μαζέψου:-Ρ

Ανώνυμος είπε...

Εξαιρετικά ενδιαφέροντα τα άρθρα σας. Εύγε.

Σταύρος Γιαννακόπουλος.

Ανώνυμος είπε...

Πουστηδες

χαχαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Πουστηδες

χαχαχαχαχα