Ως χρωμοΣώματα, επανακαθορίζουμε την ταυτότητά μας και θέτουμε τα δικά μας μέτρα για το ποιοι είμαστε και τι μας αρέσει.

Ψάχνουμε το δικό μας χρώμα σε έναν κόσμο που επιμένει να δείχνει γκρίζος..

[Ποιοι είμαστε] [Τι θέλουμε, τι δε θέλουμε, θέλουμε;] [Γιατί;] [Πώς;]

14 Ιαν 2010

Προέκυψε

"Δημοσιογραφικά":

Αυτό το blog δε λειτουργεί πια. Δεν ανανεώνονται τα κείμενά του. Δεν είναι η ηλεκτρονική διέξοδος και ο ηλεκτρονικός εαυτός μιας ομάδας (αυτή η ομάδα δεν υπάρχει πια).
Τα παραπάνω "δεν" κάποιος θα μπορούσε να τα εκλάβει ως κάτι αρνητικό, ως αρνήσεις. Δεν ... είναι λοιπόν. Είναι απλώς αποτέλεσματα. Αποτέλεσματα αλλαγών, αλλαγών μας. Αποτέλεσματα συνεχειών μας και ασυνεχειών του κανονικού.
Έχουμε καταλάβει περισσότερα πράγματα για τους ανθρώπους, για τις κατασκευές του κόσμου, για τις ανθρώπινες σχέσεις.



"Προσωπικά":

Δεν ξέρω γιατί ακριβώς, ξέρω όμως γιατί. Είχα μια ανάγκη να γράψω σε αυτό το χώρο που φιλοξένησε μια αρχή μου, αν θες, ως ομοφυλόφιλο υποκείμενο. Ένιωσα την ανάγκη να γράψω σε ένα χώρο οικείο (άλλωστε η οικειότητα είναι μια πατρίδα). Σε αυτό το blog φιλοξενούνται δείγματα επικοινωνίας και αποσκευές προσπάθειας.


Έχω αλλάξει. Έχω γεμίσει με ανθρώπους και περιπάτους στην Αθήνα, άρα και τραγούδια, ταινίες, γνώσεις, βιωματικές τέχνες...
Δεν έχω μεγαλώσει στην Αθήνα. Μεγάλωσα στην επαρχία (αθάνατη ελληνική), αλλά πλέον αισθάνομαι την Αθήνα σαν ένα χώρο στον οποίο έχω δομήσει κάποια βασικά στοιχεία αυτού που λέμε "εαυτός μου".

Αυτό που έχω να πω πια για τα θέματα αυτού του blog (για να μη μείνει αυτό το κείμενο ως ένα αφηρημένο παραλήρημα αναμνήσεων) είναι πως πια κουράστηκα να δικαιολογώ την ύπαρξή μου. Κι εννοώ την ύπαρξή μου ως gay. Πραγματικά κουράστηκα να υποστηρίζω την ιδιαιτερότητα, τη διαφορετικότητα, το δικαίωμα ύπαρξης και να επιβεβαιώνω την οντότητά/ ταυτότητά μου ή κάποια χαρακτηριστικά μου.
Αυτό δε σημαίνει πως θα σταματήσω να αντιτίθεμαι στο ρατσισμό και κάποιες συμπεριφορές (γιατί στην τελική είμαι και κατά καποιο τρόπο εθισμένος στην υπεράσπιση κάποιων ανθρώπων και την επιχειρηματολογία). Δε θα λείψει δηλαδή το πολιτικό μου σχόλιο.
Απλώς, να, θέλω κάποια πράγματα να έρχονται πιο αυθόρμητα, χωρίς τόση πολλή σκέψη και χωρίς τόση πολλή ενοχή και χωρίς τόσα πολλά βλέμματα απορίας απ' τον κόσμο και χωρίς τόση ανάλυση. Θέλω, και μάλλον προσπαθώ, να έχω και να δημιουργώ αυθόρμητες και ειλικρινείς σχέσεις με τους ανθρώπους.

Ναι, έχω αλλάξει. Πολλοί μπορούν να το συνειδητοποιήσουν κι εγώ μαζί.
Αυτό το post το επεξεργάζομαι ώρα, δεν ξέρω πως θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω. Σίγουρα με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο αφιερώνεται στους ανθρώπους που έχουν υπάρξει και υπάρχουν δίπλα μου και έχουν συμβάλλει στη συνειδητοποίησή μου και στις όμορφες στιγμές της ζωής (μου).

5 σχόλια:

Elementstv είπε...

Πιστεψε με σε καταλαβαινω απολυτα...

Ενιωσα και γω καποια περιοδο οτι "εθιστικα" στο να υπερασπιζομαι ολα αυτα που αναφερεις στο κειμενο σου. Υπαρχουν φορες που νιωθω οτι λειτουργω ως γκει πριν απο ανθρωπος.

Οταν επιστρεφω στην επαρχια οπως τωρα τα Χριστουγεννα, θυμαμαι για ποιο λογο αξιζει να μαχεσαι και να προσπαθεις ωστε ισως καποια μερα η ομοφυλοφιλια δεν θα ειναι ταμπου, αντικειμενο χλευασμου κτλ.

Χαιρομαι που εστω ενας απο τους 4 σας, εγραψε κατι στο μπλογκ. Αν και διαφορετικα μπλογκς, το μπλογκ σας ηταν απο τις πρωτες πηγες εμπνευσης μου.

Παντως θα ειχε ενδιαφερον να γραψουν και οι αλλοι τρεις αν και κατα ποσο εχουν αλλαξει τα τελευταια 1.5 με 2 χρονια....

Hfaistiwnas είπε...

Και με το δίκιο σου.
Συγκινήθηκα που είδα ποστ σου!
Αλλάζουμε με τον καιρό, όλα όσα περνάμε μας αλλάζουν, τον τρόπο σκέψης, συμπεριφοράς, την προσωπικότητά μας..
Ένας τρόπος έκφρασης το μπλόγκ.. αλλάζουν και οι τρόποι έκφρασης..
Να είστε όλοι καλά..

lorentzo είπε...

PWPW paidia mou rxetai na klapsw....me to blog sas megalwsa,kai exw katalixei enas 18 xwris komplex gia th sexoualikothta mou,hsastan i diexodos mou sta skoteina xronia ths efiveias..oso xazo kai an akougetai sas agapw...makari na xanagrapsete kati..

Keen On Boys είπε...

Eυχομαι καλή συνέχεια!
Κι εγώ παιδί της επαρχίας... το ένιωσα αυτό που είπες περι δόμησης στοιχείων του εαυτού σου στην Αθήνα, την οποία λατρέυω αλλα δυστυχώς μετά τις σπουδές επέστρεψα πάλι στην επαρχία.

Unknown είπε...



thank you

سعودي اوتو